Funeral Assist Noord-Holland Pieter Dekker en Patrik Straver

Dekker Rouwvervoer Amsterdam-Haarlem BV sluit zich aan bij Funeral Assist Nederland

19 maart 2021 – Amsterdam/Haarlem – Het in januari 2021 opgerichte Dekker Rouwvervoer Amsterdam-Haarlem heeft zich aangesloten bij Funeral Assist Nederland. Het landelijke partnernetwerk van uitvaartvervoerders en aanbieders van facilitaire dienstverleners heeft hiermee in de regio Noord-Holland een kwalitatieve en innovatieve organisatie erbij.

In de persoonlijke dienstverlening verandert niets. Eigenaar Pieter Dekker ziet vooral voordelen voor de klant in het aansluiten bij dit partnernetwerk. Gezamenlijk worden stappen gezet op het gebied van duurzaamheid en het vergroten van de kwaliteit van de medewerkers door kennisdeling en samenwerking tussen de Funeral Assist vestigingen.

Dekker: “Met een goed opgeleid team werken we momenteel in de regio Amsterdam-Haarlem samen met ongeveer 60 grote en kleine uitvaartondernemers. We hebben de potentie te groeien naar facilitaire ondersteuning van 5.000 uitvaarten per jaar. Tevens zijn we voorbereidingen aan het treffen om een drukkerij op te starten voor de uitvaartbranche in de regio Amsterdam. Alle medewerkers ervaren de bedrijfscultuur als een familiebedrijf, we werken hecht samen en staan voor elkaar in.”

De Noord-Hollandse vestiging in Amsterdam is het eerste kwartaal van dit jaar volledig aangepast en nu 24/7 toegankelijk voor uitvaartondernemers, medewerkers en nabestaanden. Met een ruim kistendepot, moderne verzorgingsruimte, koelkamer en aangename afscheidskamer voldoet de vestiging aan de laatste normen. Medio 2021 wordt een tweede Funeral Assist Noord-Holland vestiging in Haarlem geopend.

Wilt u meer weten, neem dan contact op met vestigingsmanager Sam Nordermann 020-8003561 of mail info@funeralassist-nh.nl.